31.10.10

Μάθημα Ψωμιού 30/10/2010

Κάθε φορά που κάνουμε ένα μάθημα μαγειρικής , χαίρομαι πολύ γιατί εκτός από το γεγονός ότι αγαπώ τη δουλειά μου , μοιράζομαι αυτήν την αγάπη και με άλλους ανθρώπους που θέλουν να μάθουν, να πειραματιστούν και να δοκιμάσουν νέες γεύσεις. Πέρα από την τεχνική και τις βάσεις της μαγειρικής μπαίνει και η ψυχή , οι μνήμες , η αγάπη των μαθητών μου , ο γιός μου και ένα σωρό άλλα πράγματα στα φαγάκια που φτιάχνουμε.
Σήμερα ήταν από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές μου στα μαθήματα εδώ και 4 χρόνια που λειτουργεί η Μαρμίτα.
Σήμερα ήταν η μέρα του ψωμιού. Ζυμώσαμε , πλάσαμε, αλευρώσαμε και ψήσαμε μυρωδάτα ψωμιά. Δεν ξέρω αν ήταν οι άνθρωποι (παλιοί αλλά και καινούργιοι μαθητές) , αν ήταν η μυρωδιά του ψωμιού που ζέστανε τις καρδιές μας , δεν ξέρω αν ήταν το γεγονός ότι πέτυχαν όλα τα ψωμάκια μου!!! Πάντως εγώ το διασκέδασα και το χάρηκα ειδικά όταν είδα ότι η πρόοδος , μετά από τον τόσο καιρό δουλειάς, είναι εμφανής.
Σας ευχαριστώ κορίτσια .



Δεν υπάρχουν σχόλια: