7.10.11

Η ιστορία συνεχίζεται στο www.marmita.gr

Δύο καρπούζια κάτω απο μία μασχάλη, όπως σοφά λέει η λαική παροιμία είναι πολλά.
Μου ήταν αδύνατο να κρατήσω και blog και την επαγγελμετική μου ιστοσελίδα ταυτόχρονα και update συνεχώς.
Έτσι πήρα την απόφαση να φτιάξω δύο σε μία. Το ανανεωμένο site της Μαρμίτας θα φιλοξενεί απο δω και πέρα εκτός απο τα μαθήματα μαγειρικής και τη δουλειά μου και το χώρο του blog, τις σκέψεις μου, τις ανακαλύψεις μου αλλά και πολύ σύντομα και τις δικές σας απορίες και ενδιαφέροντα σε σχέση πάντα με τη γαστρονομία.

Σας ευχαριστώ πολύ που γίνατε φίλοι μου όλο αυτον το καιρό και εύχομαι να συνεχίσετε και μέσα απο την καινούργια ιστοσελίδα μου.


Καλή αντάμωση

2 σχόλια:

Dolly Daydreams είπε...

Good luck Smaragda I am sure you will achieve of of your dreams !

Marie

Sophia είπε...

Το καινούριο site είναι πολύ όμορφο! Θα σε παρακολουθούμε απο εκεί, λοιπόν! Καλή συνέχεια!