23.5.10

Εστιατόριο Το Ρόδι στη Σκόπελο


Το Ρόδι στη Σκόπελο ήταν μια γευστική έκπληξη για μένα μιας και είχα πολύ καιρό να επισκεφθώ το καταπράσινο νησί. 
Οι φίλοι μας που μας φιλοξένησαν για κάποιες μέρες μου πρότειναν να φάμε το πρώτο βράδυ στο Ρόδι με μαγείρισσα την κυρία Ελένη.
Μπαίνοντας στο χώρο ένιωσα όμορφα βλέποντας τη μεγάλη ροδιά στο κέντρο της αυλής ανθισμένη, την πέτρα στους τοίχους και το χαμηλό φωτισμό να δίνει μια γλυκιά ζεστασιά στο χώρο.


Στα πρώτα πιάτα η στριφτή πίτα με λαχανικά, τυρί και πάπρικα , με φύλλο φτιαγμένο από τα χεράκια της κυρίας Ελένης μου έδωσε το στίγμα για το καλό φαγητό που θα ακολουθούσε. Το φύλλο αν και τηγανισμένο, ελαφρύ και εύπεπτο. Η γέμιση μυρωδάτη , ζουμερή και ελαφρώς πικάντικη. Η στραπατσάδα που ακολούθησε, με ταξίδεψε στα παιδικά μου χρόνια, εκείνα τα ζεστά μεσημεριάτικα καλοκαίρια που η γιαγιά έκοβε φρέσκες γλυκιές ντομάτες , άχνιζε κρεμμυδάκι έφτιαχνε σαλτσούλα και έριχνε αυγά ημέρας από το κοτέτσι.  Ευχαριστώ κυρία Ελένη.

Σειρά έχουν η σαλάτες, φυσικά διάλεξα την Ωραία Ελένη γιατί τρελαίνομαι για ρόκα και η σάλτσα λιαστής ντομάτας μου κίνησε την περιέργεια. Η επιλογή μου με αντάμειψε με μια δροσερή σαλάτα με όξινη γεύση και φρεσκότατη ρόκα.
Δεύτερη σαλάτα,  Το Ρόδι, μια έκρηξη δροσιάς στο στόμα και μια εμφάνιση που περισσότερο θύμιζε γλυκό παρά σαλάτα. Υλικά? Λάχανο,καρότο, μήλα, σταφίδες, καρύδια,ρόδι, γιαούρτι και λίγη μαγιονέζα για να δέσει η σος.

Για κυρίως εγώ διάλεξα τη σπεσιαλιτέ της μαμάς, όπως μου είπε  ο γιος της ο Λευτέρης, χοιρινό με καραμελωμένα ξινόμηλα και σάλτσα από εσπεριδοειδή. Το κρέας μαλακό σαν βαμβάκι τα ξινόμηλα καραμελωμένα γευστικά και αρωματικά και η σάλτσα να ισορροπεί το πιάτο. Αχ κυρία Ελένη, είχα καιρό να φάω σπιτικές  φίνες γεύσεις , ισορροπημένες , η χαρά μου δεν περιγράφεται.


Ο κόκορας με χυλοπίτες του Γιώργου, όνειρο.......
Η σπαλομπριζόλα  ψημένη τέλεια και ο ζωμός που συνόδευε το πιάτο μαγικός , σαν αυτόν που έπεσε ο Οβελίξ....



Γλυκό το παρτοκαλένιο κέικ με αρωματικό σιροπάκι,να λιώνει στο στόμα, μετά λοιπόν από αυτό το λουκούλλειο γεύμα έτρεξα να ευχαριστήσω την κυρία Ελένη και να φωτογραφηθώ μαζί της.
Οι τιμές εντιμότατες για το γεύμα που απολαύσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: